onsdag 28 november 2012

Grattiskort

Idag blir det en paus från alla julkort och istället kommer ett vårdoftande grattis-kort upp lagom till Veckans Skiss! Den här gången följde jag skissen närapå slaviskt, men jag tyckte det funkade det med :)


Men oj vad pilligt det var att skära ut alla rutor! Jag brukar ju mest köra på och kladda på, men den här gången krävdes det lite mer disciplin, men det gick ju bra ändå :)
Papprena kommer alla ifrån My minds eye: Lost & found, Blush

Ha det finast!
Emma

4 kommentarer:

  1. Fräscht kort! Gillar Parispappret. Jag älskar Paris:-)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt rosa kort. Jättefint. Tack för ditt bidrag till VS.

    SvaraRadera
  3. Vilket sockersött kort. Jag gillar det skarpt! Kul att du följt skissen så mycket. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Superfint! Läckert med de mörka kanterna som kontrast mot det ljusa pappren. Tack för att du hänger med oss den här veckan också! /Jeanette

    SvaraRadera