söndag 25 mars 2012

Mitt första scrapevent!

Idag har jag varit på mitt första scrapevent, på Stockholm City Scrap event, så här kommer en rad inlägg med vad jag har skapat idag :)

Först ut är mitt bidrag till eventet själv, nämligen att  vi skulle ta med en (eller flera) altrade toarullar. Och, som  kanske redan har framgått, så är jag inne i en svart/lila/silver-fas så det blev en liten ljusstake gjord av toarullar i just denna färgskalan! (tändes på egen risk...)


Grunden är svart akrylfärg och sen har jag öst på med struktur, band och dekorationer.



Och dagens inköp blev följande:


På grund av min begränsade scrapbudget så fick jag hålla mig för att inte överstiga för mycket (översteg med 15 kr...). Längtar tills jag inte är student längre, då jäklar kommer jag höja min scrapbudget ;)

Nu ska jag få ihop några andra inlägg oxå, men ha det fint så länge!
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar