måndag 6 februari 2012

Testar att blogga från iPaden

Ja jag kommer ju inte kunna lägga upp bilder eller så via iPaden, men det kan vara kul att kommentera andras inspirerande bloggar från mitt konto när jag ligger och surfar så här på kvällskvisten och jag verkar ju kunna komma in i alla fall, hurra!

Läste igenom alla fina kommentarer jag har fått den lilla tid jag har funnits inom "scrapbooking-världen", och det värmer mig och får mig att känna mig så uppskattad när jag testar mig fram med mina nybörjarsteg :)
Tack alla fina för att ni tittar in och kommenterar och värmer mitt lilla scrapbooking-hjärta!

Och en kul sak är att jag ska delta i Stockholm City Scrapevent i mars! Har aldrig deltagit i något scrapevent tidigare så det ska bli spännande att se vad som händer där!!

Hoppas inlägget publiceras som det ska, trots att jag skriver från iPaden :)

Ha det fint och tack igen!
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar