torsdag 23 februari 2012

Jag har rena lyckoveckan!

Idag kom ännu en blog candy-vinst hem! Detta underbara paket kommer från Anna och WeraLena och känns verkligen som att den passar mig perfekt då jag har kommit in i en lila fas just nu, kanske är det våren som ligger bakom knuten, vem vet :)


Med i paketet (men som inte syns på bilden eftersom min lilla katt tyckte att hon skulle leka med den) var också ColorBox Fluid Chalk Inkpad (och nu har jag bättre koll på den och bara jag får leka med den :P)

Nu ska jag försöka göra lite studienytta innan det scrappandet drar i mig igen ;)

Ha det finast!
Emma

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh så roligt att du vunnit lite godis, blir som barn på julafton när man vunnit.
    så roligt att du vill vara med i min utlottning och att du ville bli följare hos mig :-)
    Trevlig helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Söööören vilken tur du har!!!

    SvaraRadera